Poslovni darovi ne moraju biti dosadni

Tradicija mnogih poslovanja je darivanje svojih zaposlenika i užih suradnika s poslovnim darovima. Na taj način tvrtka izaziva simpatije kod onih s kojima radi, te ako se malo potrudi vezano uz osmišljavanje tih darova može joj se vratiti višestruko. Poslovni darovi su tu sa svrhom zahvale za suradnju i upravo zbog toga morate ih pomno odabrati. Bez obzira radi li se o nekoj dugoročnoj ili kratkoročnoj suradnji poslovni darovi uvijek su odličan način za izazivanje zahvale kod suradnika.

Zbog čega su poslovni darovi bitni?

 Oni mogu prenijeti vrlo pozitivne vibracije i mogu biti jedan od glavnih uzroka zadovoljstva klijenata kada vide da s malim znakovima pažnje brinete o njima. Poslovni darovi moraju se birati pažljivo i nisu svakakvi poslovni darovi odličan znak pažnje. Zbog toga je veoma važno da prije osmišljavanje darova znate što će vas vašim suradnicima koristiti. To može biti jedan od okidača za nastavak suradnje i za potvrdu želje nastavka suradnje tog odnosa. U vrijeme božićnih blagdana ili drugih dijelova godine kada je darivanje popularno, poslovni darovi mogu biti posebno zanimljivi.

To znači da možete spojiti ugodno s korisnim i umjesto darivanja raznoraznih poklona možete darivati poklone koji su usko povezani s vašom firmom, poput ručnika za plažu, kemijska ili bilo kakvih drugih poklona na kojima je istaknuto vaše poslovanje. Svoje suradnike možete darivati i u bilo koje drugo doba godine neovisno o tome da li je Božić ili neko drugo vrijeme darivanja posebno u dane rođendana ili osnivanja firme vaših suradnika.

Kako odabrati poslovni poklon?

 Ako vam budžet dozvoljava to mogu biti malo veći pokloni i oni ne moraju imati logo vaše firme. Darivanje poklona može biti odličan način da pokažete radnicima da vam je stalo do njih. Morate voditi računa o tome da logo kompanije koji je otisnut na proizvodu bude malen i diskretan, kako klijent ne bi pomislio da se poklon dariva striktno kao reklama. Poklon treba biti koristan, stoga donirajte vašim poslodavcima samo ono što im je zaista korisno. Nemojte štedjeti, poslovni pokloni ne bi trebali biti isključivo štedljivog tipa, jer vam oni donose korist.

Darovi za žene s kojima ne možete pogriješiti: nije lako darivati nekog ako niste posve sigurni što osoba želi, a želite je iznenaditi s nečim lijepim. Čitajte više …

Postovi iz iste kategorije: